reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomáš Kuzár

Tomáš Kuzár

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zaujímam sa o web, webové technológie, automatizované spracovanie textových dát. Viac na: tomaskuzar.wordpress.com Zoznam autorových rubrík:  Webový projektLiterárna kaviareňNa cestáchSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Pripadám si ako vytrhnutý z kontextu

Tomáš Kuzár

Pripadám si ako vytrhnutý z kontextu

Môžem trochu uvažovať. Čo iné mi vlastne ostáva. Pre lepší prehľad môžeme uvažovať aj spolu. Najlepšie o jednotlivých bodoch.

  • 18. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Študent nemusí, študent chce

Tomáš Kuzár

Študent nemusí, študent chce

Vraví sa, že študent nemusí, že študent jednoducho chce. Dostal som sa však do pozície, že som už chcieť nepotreboval. Dostatočnou hnacou silou sa mi stali povinnosti. O pol siedmej ma zobudil budík a nasledovala hektická snaha dostať sa rozospatý a hladný na zastávku. Po niekoľko hodinovom pobyte v práci som vzykol nakuknúť do školy. Mal som to v rozvrhu, tak si vravím,  že niečo nie.

  • 8. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Milý denníček

Tomáš Kuzár

Milý denníček

Narodil som sa dávno. Poviete si, že bláznim, že nie som až taký starý. Ale viete, mám krstňa, volá sa Emma. Aj keď ju vidím, mám pocit, že už naozaj nie som najmladší. Bolia ma kolená, často bývam unavený a podráždený. Ale kedysi dávno, vtedy bolo všetko úplne ináč. Vtedy som sa totiž narodil.

  • 4. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu